Blog PM Blog PM
418
BLOG

Najpiekniejsze frazy w manierze wolskiej pop kultury

Blog PM Blog PM Rozmaitości Obserwuj notkę 12


Dzisiaj mialem zamiar napisac o pierwszym w condo zwiazku partnerskim.
Moja Danusia podrzucila mi info: - Masz o czym pisac, dodala enigmatycznie.
- Spotkamy sie wkrotce, zgoda? oznamila, a ja w miedzyczasie pokiwnalem
glowa przegladajac zasoby w internecie. 

- Nasza kochana Krystyna Pawlowicz wstapila w zwiazek partnerski.
Oczy przecieram.. Jednak Lider zdecydowal sie startowac na prezydenta,
bedziemy mieli w condo nowa, pierwsza dame - po chwili pomyslalem.
Coz, wiekszosc tak sobie pomysli. To stadlo zmasakruje wszystkich, fju fju.  

Do niecodziennej uroczystosci doszlo dzis w Urzedzie Stanu Cywilnego
w dzielnicy Zoliborz w Warszawie.
Tlum sympatykow PiS-u zgromadzil sie, by uczcic pierwszy w Polsce
legalny zwiazek partnerski. Zawarl go lider ugrupowania Jaroslaw
Kaczynski z o 3 lata mlodsza poslanka Krystyna Pawlowicz. 

- Czekalem na te chwile 65 lat - mowil wzruszony Jaroslaw Kaczynski.
- Malzenstwo od zawsze wydawalo mi sie bezsensowne, wiec robilem
co w swojej mocy, by w Polsce mozna bylo zarejestrowac zwiazek
partnerski z prawdziwego zdarzenia.
- Wreszcie mi sie udalo - dodal. 


Majac caly czas z tylu glowy przyrzeczenie dane Danusi, przypomnialem sobie ladna fraze Lali w dialekcie, kiedy przegladalem net, zauwazylem wpis, ktory mi sie spodobal.

- Musze wyjsc i wracam mniej wiecej za poltora godzinki :)

No tak. W tej sytuacji parsknalem smiechem i uswiadomilem sobie: ja tez musze zaraz wyjsc. Inaczej Danusia mnie zabije. Umilowani, niemi czytacze, prosze sie nie gniewac, jak mus, to mus. Dokoncze opowiesc o uroczystosciachi w wolnej chwili.
Co mnie teraz zaciekawilo - to dedykacja Lidera zlozona PO. Mniej wiecej:
- Z calego serca dziekuje Platformie za przeglosowanie ustawy o zwiazkach partnerskich itd.. - dodal. 

Jeszcze raz prosze sie nie gniewac, dokoncze za poltora godzinki albo pozniej :)
 
zrodlo materialy prasowe
inspiracje ulubione blogi
wspieranie moja Danusia

PM™

 

Blog PM
O mnie Blog PM

Wygwizdanemu wicepremierowi bez zdolnosci honorowej porzadny obywatel naplulby w twarz. Rodactwo probowalo oddac w rece SBeka polskie koleje. Tak chce oszukana piecioma setkami 20% wiekszosc. TW aktor, alimenciarz Kurski, skazana Kania z tow. Piotrowiczem ustalaja standardy dla 80% mniejszosci. Wpisy 'druzyny' dziobakow nie pasujace do nowej koncepcji bloga beda wygaszone. Razacym nieporozumieniem jest porownywanie dobrej zmiany, dzialan takich troche ekstraordynaryjnych, z cenzura prewencyjna.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości